MARKETINGSTRATÉGIAMARKETINGKIVITELEZÉS
Tegyük ezt tisztába: a marketingkivitelezés nem stratégiaalkotás
Előfordult már veled, hogy csalódtál amikor egy újabb ügynökséget bíztál meg a marketingkampányod kivitelezésével? Nem hozták az elvártakat? Többet vártál tőlük? Szeretted volna, ha rendbe teszik a folyamataidat, de ez valamiért elmaradt? Nem lesz népszerű a megjegyzés, de elképzelhető, hogy nem az ügynökség készülékében van a hiba. Hanem a tiédben.
TOBORZÁS
Toborzási hibák, avagy a növekedés gátja: miért nincs elég (jó) pályázód?
Növekedő pályára állt a céged és jól jönne még pár profi, illetve a meglévő csapatba is illő kolléga? Akkor ne állj meg a célegyenesben: mutatjuk milyen toborzási hibákat kell, elkerülnöd, hogy a létszámhiány ne akadályozzon meg a növekedésben.