MARKETING STRATÉGIA
Eleged van már abból, hogy csak ad-hoc csináltok valamit, ha online marketingről van szó? Nem látod át a folyamatokat és hogy mit miért csináltok? Kételkedsz abban, hogyan vezet eredményre egy utolsó pillanatos PPC kampány vagy miért van szükség a blogodra? Úgy érzed, hogy feleslegesen költöd a pénzed, mert nem jönnek az eredmények?
Ahhoz, hogy ne csak árbevételt, hanem profitot is termelj, sok hozzávalóra van szükséged. Ezek egyik legfontosabb eleme a marketingstratégia. Ez az a dokumentum, ami a vállalkozásod iránytűje lesz a meghatározott 3, 6 vagy épp 12 hónapos időszakra. (Szeretünk hosszú távon gondolkodni.)
Mit tartalmaz a Social Pro marketingstratégia szolgáltatása?
az üzleti céljaid meghatározását
a célcsoportod meghatározását
a piac és a versenytársak elemzését
azt a piaci rést, ahol a vállalkozásod az élre törhet
a customer journey-t
a marketingeszközök meghatározását
PPC (Facebook és Google Ads), e-mail-marketing és tartalommarketing-tervezést
a marketingbüdzsé meghatározását
azokat a KPI-okat, vagyis mérőszámokat, amelyekkel az eredmények mérhetővé válnak.
Gondolkodjunk és tervezzünk együtt: egy alapos konzultáció után összeállítjuk a cégedre szabott marketingstratégiát.