Marketing stratégia

Eleged van már abból, hogy csak ad-hoc csináltok valamit, ha online marketingről van szó? Nem látod át a folyamatokat és hogy mit miért csináltok? Kételkedsz abban, hogyan vezet eredményre egy utolsó pillanatos PPC kampány vagy miért van szükség a blogodra? Úgy érzed, hogy feleslegesen költöd a pénzed, mert nem jönnek az eredmények?

Ahhoz, hogy ne csak árbevételt, hanem profitot is termelj, sok hozzávalóra van szükséged. Ezek egyik legfontosabb eleme a marketingstratégia. Ez az a dokumentum, ami a vállalkozásod iránytűje lesz a meghatározott 3, 6 vagy épp 12 hónapos időszakra. (Szeretünk hosszú távon gondolkodni.)

Mit tartalmaz a Social Pro marketingstratégia szolgáltatása?

  • az üzleti céljaid meghatározását

  • a célcsoportod meghatározását

  • a piac és a versenytársak elemzését

  • azt a piaci rést, ahol a vállalkozásod az élre törhet

  • a customer journey-t

  • a marketingeszközök meghatározását

  • PPC (Facebook és Google Ads), e-mail-marketing és tartalommarketing-tervezést

  • a marketingbüdzsé meghatározását

  • azokat a KPI-okat, vagyis mérőszámokat, amelyekkel az eredmények mérhetővé válnak.

Gondolkodjunk és tervezzünk együtt: egy alapos konzultáció után összeállítjuk a cégedre szabott marketingstratégiát.