5 jel, hogy a cégednek kell egy online feladatkezelő

Egyre több az ügyfél, így a feladat is? Gratulálunk, valamit jól csinálsz! Ugyanakkor azt is tudjuk, hogy a siker olykor áldozatokkal is jár: minimális szabadidő, állandó túlóra és a „csak arra nincs időm, amire tényleg kéne”-érzés.

CRMÜGYFÉLKEZELÉSFELADATKEZELÉS

Krasznai Gábor

11/30/20224 min read

Nos, talán eljött az ideje annak, hogy új szintre emeld a vállalkozásodat. Egy online feladatkezelő adaptálása a mindennapokba például tökéletes megoldás lehet. Megmutatjuk, honnan tudhatod, hogy szükséged van rá és ajánlunk is egyet. Hogy ne kelljen többet keresgélned.

Betaláltatok egy szolgáltatással és hirtelen megugrott az ügyfélszám? Munkahelyet váltottál és átvettél egy csapatot, ahol még post-iten vagy Excel táblázatban rögzítik a feladatokat? Nyomon követhetetlen, hogy kinek mi a feladata és a projektek státuszai?

Ez az őskáosz előbb-utóbb hibához fog vezetni, emellett a folyamatos túlterheltség következtében az üzleti stressz és a burnout jelenségével is meg kell majd küzdened. Ahogy a kollégáidnak is. Hogy kerülheted el ezt a csapdát? Hogyan törhetsz ki az ördögi körből? Egyáltalán: milyen jelek figyelmeztetnek arra, hogy itt az ideje egy hatékony CRM-re váltani?

5 jel, ami megmutatja, hogy a cégednek is kell egy CRM

Egyre átláthatatlanabb a működés

Egy idő után még a kevés termékkel vagy szolgáltatással dolgozó vállalkozásoknál is egyre átláthatatlanabb lesz a működés, amennyiben a feladatok nincsenek optimálisan elosztva, illetve kialakítva olyan standard folyamatok, amihez minden kollégának tartania kell magát. Ilyen esetekben alakul az ad-hoc munkavégzési kultúra és a céget jellemző hullámzó minőség, ami hosszú távon több kárt okoz a cégednek, mint hasznot.

Megjelennek a gazdátlan, elfelejtett feladatok

Nincs kellemetlenebb annál, mint amikor elvállaltok egy projektet, de, ha elfelejted kiosztani a feladatokat, akkor senki nem nyúl hozzá, nem foglalkozik vele. Aztán vagy az ügyfél érdeklődik, hogy mi újság vagy a megadott határidő előtt 1-2 nappal tűnik fel, hogy van itt egy feladat, amit el kellene végezni. Ez komolyan visszavetheti a cégbe és a hozzáértésetekbe vetett bizalmat.

Teljes a káosz: nincs riportálás és nyomonkövetés

Addig, amíg nincs egy közösen használható online rendszer, amire mindenkinek a jogosultságaitól és felelősségi köreitől függően rálátása van, se a vezető beosztású munkatársak, se a kollégák nem fogják átlátni, hogy ki-hol tart az adott projekttel vagy valamely részfeladattal.

Ez kiváltképp akkor okoz problémát, ha egy projekten több személy is dolgozik, viszont mivel nincs meg közöttük a kellő információáramlás, nem fognak haladni a feladattal, vagy a félreértésből adódóan ketten végzik el ugyanazt a munkát. Ráadásul státuszriportok híján a számonkérés is e-mailes üzengetésekre koncentrálódik.

Lelassul a cég működése

Az egymásra várásnak köszönhetően hosszabb ideig tart majd elvégezni egy feladatot, mint egy hatékony felépített, automata rendszer esetén. Ha jobban belegondolsz, nemcsak az ügyfeled jut hozzá késve vagy a konkurensekhez képest több idő alatt a termékéhez/szolgáltatásához, de a kollégák is egyre kevésbé fogják tudni hasznosan eltölteni a munkaidejüket. Ez végső soron neked lesz drága mulatság.

Felesleges meetingeket tartotok

Vannak olyan cégvezetők, akik cégük digitalizálása és a folyamataik automatizálása helyett inkább úgy döntöttek, hogy bárki számára nyomonkövethető és riportálható online feladatkezelő rendszer és CRM helyett, inkább meetingekkel rabolják a saját, valamint kollégáik drága idejét.

Ez nem az a megoldás, ami a hatékonyságnövelést célozza: kollégák egy csoportja ahelyett, hogy a feladatát tudná végezni, felesleges prezentációkat tart. Így gyakorlatilag csak a saját feladatára nem lesz senkinek sem ideje. Se neked, se a beosztottaknak.

Ismerd meg az egyik legkomplexebb CRM rendszert: bemutatkozik a Close.com

Házon belül és azon ügyfeleinknél, akik nyitottak a vállalkozásuk digitális fejlődésére és automatizációjára, mi a Close.com-ot vetjük be titkos csodafegyverként. Egy hibrid rendszer, nemcsak a nyelveket – magyar és angol –, de a belepakolt funkciókat tekintve is.

Hogy miért ajánljuk mindenkinek?

Mert:

  • egyből átlátod a projektekhez kapcsolódó feladatokat, az adott projekt státuszát, az elvégzett és hátralévő feladatokat,

  • te magad is létrehozhatsz feladatokat és emlékeztetőket is beállíthatsz hozzájuk,

  • minden fontos adatot, dokumentumot és szerződést nyilvántarthatsz benne az ügyfelekről, így egy helyen lesz minden,

  • automatikus értesítést kapsz a feladatokról, határidőkről és mindenről, amire még beállítod (például az adott projekt follow up-járól),

  • a tagok és a felvett – akár cégen kívüli – partnerek nemcsak e-mailt küldhetnek egymásnak, hanem akár jegyzeteket is létrehozhatnak, dokumentumokat tölthetnek fel a projekthez kapcsolódóan,

  • telefonálni, konferenciahívást bonyolítani (4 résztvevőig), hangüzenetet hagyni, sms-t küldeni és online meetinget is lehet a rendszeren belül tartani, ráadásul utóbbi rögzítésére is van lehetőség,

  • egyszerűen és hatékonyan kezelheted a leadeket és osztályozhatod is őket,

  • a riportáláshoz rendelkezésre fog állni minden szükséges statisztika, ami a későbbi tervezést és a folyamatok felülvizsgálatát is segíti,

  • más rendszerekkel is integrálható, például a Slackkel, HubSpottal, Gmaillel, ActiveCampaignnel, Zoommal,

  • a pénzügyi és értékesítési nyomonkövetés is átláthatóbbá válik.

Ez a komplex, de könnyen kezelhető és átlátható rendszer egyszerűbbé, gyorsabbá és hatékonyabbá teszi a vállalkozásod működését, valamint a kollégáid életét és a tiédet is. Amennyiben te is élveznéd ezeket az előnyöket, ne habozz tovább JELENTKEZZ!